julen

Då var julen över för denna gång.........skönt skönt kan jag tycka.
Lille julafton firade vi med mamma och gänget.Bahhh..
stress stress  och åter stress blir det i landskrona.
maten kastas in i huvudet,tok snabbt öppna julklapar o så var julen över!!!!!!!!!!
hallå undra när man får njuta.tycker inte om stress på julen.man ska bara glida runder och njuta.men inte det inte.iallafall är det över nu.......
jag fick ett objektiv till min kamera av fredde.världens bästa sambo har jag.så glad jag blev för det. tjohoo.
julafton fira vi i ängelholm med freddes familj.en väldigt lugn och avslappnad jul blev det.så det var väldigt trevligt.
harry fick en massa leksaker.men det bästa han fick var en traktor. så glad han är för den........
ja han fick en pippi långstrump tröja.den är så himla fin.ska lägga in en bild en dag på detta.

nu inväntar vi nyårsafton i västervik eller ankarsrum blir det.det ser vi fram emot.
harry får stanna hos famor och farfar.och hundarna tar heidi hand om.så det blir fredde,anton,elin och jag som piper upp till ankasrum..nice nice.

ja det var nog allt för denna gången.

Kommentarer
Postat av: Johan

Sicken min Britt har mot Harry :)

God fortsättning /Bulan

2009-12-28 @ 02:17:31
Postat av: jenny

ha ha det såg jag inte.

ha en god fortsättning

2009-12-28 @ 18:51:32
URL: http://jennyharrys.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad stor han har blivit, vi måste snart ses. kram

2010-01-10 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0