1:advent

idag så har jag putsat alla fönster och satt upp ljusstakarna i fönstret.........det blev mysigt värre.
detta tycker jag om.
satt och fundera om jag ska binda fast vår julgran på något sätt när det är dax för den, annars har jag en känsla av att en viss lite man kommer att klättra upp i den.
jag har faktiskt börjat att handla julklappar till folk redan.tycker vi är duktiga, annars handlar man några dagar innan, så vi tänkte vara ute i  god tid.så nu är 5 personer klara utav 20.......många att handla till.


harry har lärt sig att säga roxy nu, han säger kiki. vilket han säger  hela tiden...
min lille harry ska börja på dagis på tisdag.det ska bil roligt.tror han kommer att gilla detta stenhårt.

hitta lite bilder på farfars data på harry när han var bebis ,min lille bebis är stor nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0