allt o inget

idag har  jag vait på utvecklingssamtal med elin och anton.det gick bra för de små barnen.anton hade mest vg och elin mest g, men jag tänker dock inte ge upp hoppet om att de kan ha bättre betyg.så tyckte även deras lärare.så vi kämpar på igen........

harry har börjat att säga en massa nya ord,åhhh min lille påg har börjat prata,helt plötligt har han blivit stor.bahhh.
han har sagt elin, anton, lampa, bil, tack och pippi. detta har gått på en vecka.
allt går alldeles för fort helt plötsligt, men roligt är det.

så har mitt jul pyssel startat. håller på med jul kort nu, fast det går inte så bra, gjorde 2 st sen tröttna jag på det.ja så kan det var.....

imorgon ska vi åka till badet i landskrona med alla familjehem som tllhör landskrona kommun, så ca 200 personer kommer. detta ska bli jätte kul.längtar efter detta......vi har mycket att prata om...




lägger in en bil på harry när han målar på tavlan och hela golvet.
torka händerna gjorde han på freddes vita tröja. min duktiga påg.




Kommentarer
Postat av: cain

Nämen! Snackar han!! Guu va roligt! =)

Själva tror vi att vi kommer få se ett leende o kanske få höra ett skratt vilken dag som helst! =)

2009-11-12 @ 23:13:52
URL: http://cainans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0