lördag

jaha så satt man här igen, har gått o funderat idag på vad man ska skriva eller vad man inte ska skriva.
ja iallafall så har jag städat huset idag. freddes syskon kommer på besök imorgon. nice.

fredde ,jag och harry har varit ute på eftermiddagen och räfsat tok mycket löv.så nu ser framsidan ok ut. 6 stora säckar blev resultatet.men alla löv har inte fallit, så vi får bege oss ut en runda igen..mindre kul.

vi käka småländska goa kräftor idag.så nu får vi vänta ett helt år på att få äta så goda igen.fredde hitta stora goa klor till mig.......mums.
ja det var allt för idag.


lägger in en bild på min lille harry.idag när han tog kvälls doppet.



Kommentarer
Postat av: cain

Hihi! Sötaste Harry! Ser framemot när Axel kan plaska runt sådär med! =)

2009-11-09 @ 09:19:44
URL: http://cainans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0